Monday, June 28, 2010

Day 16 - 26 June 2010

Dataran Merdeka, KUALA LUMPUR
02:04am
kitorang return lagi Dataran Merdeka pasal tempat ni baek la dowk! Spain vs Chile. aku confirm mesti ramai Espana supporter!! including me. sebab Torres dah potong rambut macam Abang Do.



 Dataran Merdeka, KUALA LUMPUR
the ball!






Dataran Merdeka, KUALA LUMPUR
Spain vs Chile [2-1]
tengok. dah ada kerusi. lalalala~ mana tah dorang rembat.. aku jugak posing macam ikan duyung.. mula-mula je la.. lepas tu terus hanyut.. sedap dowk tido kat sini.. sejut-sejut.. next time kena bawak selimut, bean bag..






Dataran Merdeka, KUALA LUMPUR
Spain vs Chile [2-1]
ni tah siapa-siapa je la.. tapi dorang sempoi beb! baring-baring, layan bola.. snap gambar.. kewl!






Dataran Merdeka, KUALA LUMPUR
Spain vs Chile [2-1]
the ball! again.






Dataran Merdeka, KUALA LUMPUR
Spain vs Chile [2-1]
the ball.. again..






Dataran Merdeka, KUALA LUMPUR
Spain vs Chile [2-1]
tengok si ball tu, kejam gila. sian pearl..






Dataran Merdeka, KUALA LUMPUR
Spain vs Chile [2-1]
kapten mok! tengok tu, dah tak tengok kiri kanan. yer la.. abang Torres main kan. tengok bola senyum-senyum. eleh eleh.. 






Dataran Merdeka, KUALA LUMPUR
Spain vs Chile [2-1]
03:30am
hambik kau pearl! tido!! oit! oit! kang kitorang angkat ko, letak kat sebelah mat pit.. baru ko tau.. tu la, tu ari ko kenakan aku kan.. 





USJ
Uruguay vs South Korea [2-1]
09:50pm
malam ni, aku layan satu ball je bola (aku layan bola sorang-sorang). pasal ahad pepagi esok aku ada race. bukan race kereta ye kekawan, KL Marathon. tapi bukan marathon, aku participate for 10km run aje. so, kena stay kat umah. balls yang lain pergi tengok kat SACC. takpe la.. enjoy dowk! aku ni punya la nervous, sampai sakit kepala, tak boleh tido.. shizzit.. macam-macam aku pikir.. yer la kan, first time lari jauh-jauh macam ni.. ntah hidup, ntah mati.. lalalla~ tapi aku kan abang gagah. aku akan buktikan pada kengkawan, yang aku memang gagah! yahhoo!!!






Uruguay vs South Korea [2-1]
Simply Suarez! Luis Suarez had a pair of goals (7' , 79') as Uruguay earned a spot in the quarterfinals with a 2-1 knockout-stage win over South Korea

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home