Wednesday, June 30, 2010

Day 20 - 30 June 2010

Spain vs Portugal [1-0]
02:30am
oh my!



Spain vs Portugal [1-0]
02:30am
Portugal's striker Cristiano Ronaldo (L) and Spain's striker Fernando Torres are pictured during the 2010 World Cup round of 16 match Spain versus Portugal on June 29, 2010 at Green Point stadium in Capetown.



 Extreme Park, Shah Alam
Ladies Futsal
every Wednesday memang kitorang ada futsal, sebab murah RM80 per hour (ladies nite). masa ni ada 9 orang je.. ahh.. jalan terus.. lepas tu, masa kitorang tgh main, ada plak team mana tah nak join main sebab diorang tak cukup orang... ok la.. kitorang kan memang baik, bagi la dorang join..

huh! rupanya jahanam team tu.. kata nak main-main biasa je, rupanya ganas tolak-tolak, panjat-panjat net, pastu siap ada sound effect *hush! hush! hush!* lohh.. rilex la sistah, kitorang bukannye terer pun.. tak yah la nak yopo yopo sangat.. adoiyai.. aku memang muka dah ketat, tak nak main.. nak jadi spectator je.. ada sorang tu.. dah la ketot, main nak rembat-rembat kaki orang.. dah la rembat kaki Kapten Mok.. haish.. berani dia eh.. aku ingat, aku sorang je tak happy, rupanya satu team tak happy.. kitorang main futsal utk happy-happy, keluar peluh.. ketawa-ketawa, kan sihat macam tu.. ini tak, makin stress pulak kitorang.. 

lepas tu, aku memang tak nak salam ngan dorang. alamak.. boleh pulak dorang datang nak salam.. aku buat-buat cari barang dalam beg, tetiba ada tangan dihulur, aku pun salam je la.. sambil muka aku senyum paling manis (hipokrit siak).. yang Najah buat-buat talipon (ko tipu kan..!) yang lain-lain muka manis.. lepas salam-salam, sambung umpatan ablasa.. hahahah!!

lesson learnt. lepas ni jangan kesian kat orang lain. biar la kalau dorang tak cukup player, jangan amik port weh.. oh.. dorang score berapa? ntah! tak tau.. janji team aku score 3! you go gurl!! 
Kapten Mok & co.



Maribang, Glenmarie
dah main futsal yang tak berapa berpeluh, kitorang g dinner. ni port kitorang kalau lunch kol 1pm. price pun very reasonable. murah! ohh.. masa ni kol 10pm. relax la.. bola takde malam ni.. bosan dowh.. so.. kitorang bebual kons je la..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home